Curling

Asså ursäkta att inte bloggen komer nånvart just för tillfället. Jag har inte fått upp gnistan att blogga om sånt strunt som jag brukar ännu... Är stressad över min ekonomi, opch dessutom är jag skyldig min kära mormor en del pengar som jag gärna vill betala tillbaka så fort jag kan. Det är jätte jobbigt att inte arbeta så mycket. Hela nästa vecka är jag utan arbete, det gör mig frustrerad.
Så om någon har ett jobb att erbjuda eller så, kan vara att skura era toaletter, jag bryr mig inte, så är det bara att säga till!

Nu när jag inte har så mycket att göra heller så skla jag med farsan att spela curling. Har aldrig testat, men han och "frugan" brukar köra, så varför inte hänga på dem?

För övrigt ska jag och Sara någon dag snart även skjuta lerduvor, vilket ska bli så otroligt skoj!! =). Jag äger (!) with the gun in my hand.

Höhö. Talk to you later people.

Sorry har inga bilder, eftersom detta är farsans dator.
Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lerduvor är ju så jäkla kul att skjuta!! Du måste lägga upp bilder på det så vi får se hur duktiga ni är ;)

2009-11-22 @ 21:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0