Tjänstledigt

Tove har bestämt sig.
Jag tänker försöka få tjänstledigt i slutet av året, och ta tid att resa. Vet inte vart jag ska åka ännu, men har fått ett kanonerbjudande att åka till Gran Canaria på bartender utbildning, tre veckor tror jag det var. Mat och boende ingår i ett kanonpris! Någon som är på? Dessutom funderar hon fortfarande på att åka till Afrika och rädda "The big 5", volontär arbete några veckor. Sedan finns det ju annat som lockar också. USA, Australien och Thailand är ju också värt att utforska. Och där nämnde jag hela världen, så det är säkerligen enklare att välja ut ett fåtal och dra härifrån!
Det enda jag vill ha nu är en resebuddy, Vem vill dra härifrån, med världen för fötterna och bara uppleva äventyr i kanske tre månader?


Bra mål har man i alla fall måste jag ju säga, de ändras dock lite grann varenda dag.

Inatt hade jag ännu en dröm att sluta grubbla. Jag var i Afrika, med Fia. Underbart!

Kommentarer
Postat av: kajsa

låter hääärligt vännen.

bartender utbildningen skulle passa dej percfekt. :)

Mat å boende låter ju toppen,kan ju inte bli bättre.

Jo jag skulle åxå vilja dra härifrån,men kan inte just nu när jag ska starta eget.

Men en kort resa ska jag iallafall göra hadde jag tänkt.

Gud vad sugen jag blir å resa nu.

Puss på dej vännen.

2009-03-25 @ 18:13:57
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad kostar den kursen? Har ju funderat på o gå dne i Thai, eftesom den verkar så bra. Men man kan ju jämföra lite? :)

2009-03-26 @ 00:00:41
URL: http://giapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0