Spring is in the air

Jaaaoo! Idag är det spring i luften. Vår alltså.
Solen skiner och himlen är blå. UUUnderbart! Å igår blev jag jagad av en geting när jag skulle stiga på bussen, vilket ledde till att jag viftade som en tok med armarna och sprang in i bussen. Buss chauffören skrattade i sitt stilla inre.

På våren så blir man ju så där glad, av alla hormoner som forserar i kroppen. Så istället för att tycka om den där tröjan man ska köpa så ÄLSKAR man den. Och istället för att ha en helt okej ute kväll på krogen har man en sådan minnesvärd kväll att man aldrig kommer att glömma den. Kära nån man blir ju kär i trottoaren man går på...
Underbart! 

 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vad glad jag blir när jag läser detta.

Vistt blir man glad,trots att jag är sjuk kunde jag inte låta bli att gå på stan i vår vädret.

Jo våren är på vägg ÄNTLIGEN hihihi

pussar

2009-03-18 @ 21:10:20
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0