Lite tjafs om Melodifestivalen

Jag pratar gärna lite skit om Melodifestivalen just för tillfället.
Amy Diamond kom ju inte vidare till finalen, synd. Så nu bestämde jag mig för att vi efter alla crascher av klassiska "vinnande" låtar vi skikat till europa nu istället skikar Caroline af Ugglas.Men  snälla, snälla ni måste ju förstå att så kallade "vinnande" låtar inte går hem där längre. Det är bättre att skika ett "Wild card", och hon är ju bara apball!
Men tyvärr så har vi ju den där förbaskade jurun som ska komma och lägga sitt lilla finger i spelet, och som gör att man blir riktigt arg när någon som egentligen inte alls skulle gått till europa finalen gör det. De väljer såklart att lägga sin röst på Måns, I guess. Men go morron sverige, den är ju helt predikad som BÄST, och detta kommer att stakka i våra huven och därav kommer han få allt för många röster och gå vidare till europa och komma sist i deltävlingen. Tyvärr Sverige, jag har allt uträknat, och det ser inte lovande ut....


Själv lägger jag ett gott ord för Heat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0