Listerine mellan tuttarna

Jag stod precis i badrummet. Där skulle jag precis hälla munnen full med Listerine, men precis när jag gapade och beredde mig på att få innehållet i munnen, missade jag munnen och innehållet siktade istället in sig rakt mellan mina bobies, (eftersom jag bar linne). Så nu känns det som om jag rensat hela vägen ned till bobisen med Listerine.
Detta var ju lagom komiskt eftersom jag precis sagt till morsan att Petra Mede hade en (vad heter det..?), sån där glittrig sak som de häller ut från taket, som parkerat mitt mellan tuttarna.
 Ironi?


Kommentarer
Postat av: Skogslilja

ööh va? En såndär glittrig sak som de häller ner från taket..? What?!

Ahh! Nu kom jag på det ja! haha. jo vi garvade åt den också. Konfetti kanske det heter. eller nåt.

2009-03-14 @ 23:48:38
Postat av: kajsa

hoppsan hihihihihi sånt händer

2009-03-15 @ 00:25:59
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0