La voix

YES!

Fast min första reaktion blev "NEJ". Jag ville att "Snälla, snälla" skulle vinna, efter att ha sett att alla mina tre förhandsfavoriter inte kunde vinna längre.

Fast så länge inte Måns vann så var jag gla. Det hade ju bara blitt repris på förra året. Förutom att jag var på Rhodos och roade mig och drack drinkar, och i år lär jag sitta hemma i soffan med en carlsberg eller nått. 
Marlenas låt var för övrigt min och Saras låt! 
Så jag säger väl bara: Goo Marlena! 

Föresten, jag tror jag ska styra upp nått. Alla mina vänner får komma hit när ESC är, eller så åker vi hem till Sara, så gör vi hemma gjorda flaggor där det står "Marlena" på. Prima lajbans.  
Tänk att vara opera sångare. Shit vad vassa de är asså! Det är ju för övrigt så grymt fint, man blir ju rörd in i själen. 

Okej nu har jag ordbajsat klart. 


Okej det där ska föreställa en storbildsskärm från förra årets eurovishion.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0