En tråkig uppdatering på Toves otroliga liv.

Idag har jag ridit... Ja, på en häst alltså, eller rättare sagt ett russ.
Det var ap skoj! Men eftersom jag inte ridit på ett år, på häst alltså, var mina ridmuskler inte de bästa. Jag red dessutom utan sadel vilket gjorde det extra jobbigt för ridmusklerna. Men jag rider gärna igen anyday , på häst alltså, om det är lika härligt underbart väder som idag.

Jag ber dessutom om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag kära läsare.

Igår hade jag det super duper myspys hemma hos Sara, vi kollade på melodifestivalen, dåligt startfält men vi hejade ändå ganska hysteriskt på Malena Ernmans extrema röst, vi tyckte det kunde behövas ett utstickande nummer i finalen antar jag. För övrigt tyckte jag att Star Pilots hade den bästa låten i fältet, men som vanligt kommer inte mina favoriter vidare. För övrigt skiter jag i om det är en kopia av någon annan låt, lets fejs it, alla låtar i melodifestivalen är kopior av varandra.

Vad mer har jag på hjärtat... Jo just det, imorgon ska Tove klippa sig och fixa och trixa sitt blonda hårsvall, det kommer att bli hett, hett, HETT! Efter att hon blivit extra het ska hon ta sig till stan och fika med en av sina stora kärlekar här i livet, nämligen Fia, sen blir det grekiska kurs (Tove har också vart sämst på att plugga på läxan... igen), och ytterligare efter det kanske jag drar mig mot Midsommarkransen för att träffa Ronnie och Ragge.

Detta blev en tråkig uppdatering, jag vet, och jag ber om ursäkt. Imorgon är det också full rulle så jag ber om ursäkt för dålig uppdatering då också.


Det är sant.

Kommentarer
Postat av: kajsa

gud så skoj med håret du måsta lägga utt bild sen så jag får se hur det blev snälla du vet ju hur jag älskar allt som har med hår att göra.

E du ledig någe dag så hör av dej så hänger jag med på en fika.

PUSSAR

2009-03-01 @ 22:11:53
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Linda Q

så sant, så sant..bilden alltså =)

2009-03-02 @ 21:34:27
URL: http://themakeupartist.bloggerska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0