Fortfarande inga bilder

Från helgen då alltså. Jag väntar fortfarande tålmodigt på att Kajsa (gullet) ska lägga in bilderna från fredags så att jag kan sno dem och lägga in på bloggen.
Måste ju visa alla hur snygga vi var lixom ;) .

Jag saknar Rhodos idag. Ön långt ifrån de vardagliga problemen och all normal scense, ön där man kan vandra ut på gatan och prata med första bästa person man träffar på gatan och sedan spendera hela dagen med dem som om man känt dem hela livet ungjefär.

Saknar Fia...


Spanien.

Kommentarer
Postat av: kajsa

snart kommer bilderna hihihihi.

Dom är ju så fina hihihihi.

Och jag tyckte vi hadde jätte trevligt trots att man va lite sliten hihihih.

PUSSAR

2009-03-09 @ 09:52:30
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0