Asså detta är verkligen stötande!

Stötande mot Hela Nykvarns befolkning! Hur kan de ens komma på tanken.
Har ni hört brudar, alla vi som är uppväxta i den lilla hålan. De ska riva grillen! (Fyrkanten eller vad ni nu vill kalla den). Den ska bort, puts veck. Måste vara det mest stötande och osmarta beslutet i Nykvarns komuns historia. DEN SKA STÅ DÄR! Den ska vara där när man en sval sommarkväll inte har något bättre för sig än att hänga på uteserveringen med en cola och pommes.
 
Detta har komunen bestämt!

Jag började nästan gråta. 30 år (!) har den vart där. Alltså hela min uppväxt pluss tio år! 1600 namnunderskrifter (från hela nykvarns ungdomar och föråldrande ungdomar kan jag väl anta), men detta hjälpte tydligen inte, HALLÅ det är ju halva Nykvarns befolkning...
Its the end of an era.


Jag hatar nykvarns politiker just nu! Så jäkla ruttet!

Kommentarer
Postat av: kajsa

NEJ fan så mycket som vi har suttit där å svullat istället för att va med på idrotten.:)

Vilka minnen.

Synd jag gillade fyrkanten.

Undrar varför den ska rivas hmmmm.

Tråkigt :(

2009-03-25 @ 19:40:02
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0