Absolut ingenting...

Först vill jag bara be om ursäkt för den extremt dåliga uppdateringen idag. Har arbetat för fulla muggar och sedan drogs det iväg mot gymmet efter att snabbt vräkt i sig världens godaste Subway smörgås.
Sen har jag inte så mycket mer att meddela er som är något spännande förutom att det inte finns någon mat hemma, för andra dagen i rad, ingen mat att laga och inga rester... Jag lever på vatten och bröd. Jippi, precis vad man behöver efter ett gympass..


Shit asså, jag ser ut som en femton åring på denna bild. Ball tröja va?

Kommentarer
Postat av: kajsa

jobbigt,själv har jag inge mat heller.

Ska i morg handla lite :) jag ve hur det känns å vara hungrig urcha.

Se till nu å handla hem lite gött

Pussar

Ps älskar tröjan :)

2009-03-19 @ 22:38:08
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0