Tove kämpar för att hålla sig vaken

Jag är helt sluuut... Har arbetat tolv timmar i sträck idag igen.. Fjärde dagen i rad. Nu är jag slut som människa.

Men imorgon kommer min belöning. Då bär det av mot Tanzania. =D. Packar för fullt här och ska springa ned på stan imorgon bitti (eftersom jag knappast hann det idag, grrr), och fixa det sista små sakerna som att växla pengar och införskaffa sig lite tvål.
Solbrillor behövs också. Om det nu blir sol där borta under denna regnperiod.

Jag hoppas att jag kan få lite tillgång till internet där borta så jag kan ge ifrån mig lite livstecken till er. Men för övrigt så ber jag er alla att INTE RINGA MIG skriv hellre ett sms någon gång sådär, det är ju jag som betalar om någon ringer, det blir ett dyrt samtal kan jag garantera, smisk blir det på er i så fall! (Jag lovar att inte svara i vilket fall).


Denna packas smockad för tillfället.. Tove pressar!  

Kommentarer
Postat av: kajsan

inte ringa hur ska ja då klara mig?

Hihihihi men 3 veckor går fort,ha det nu riktigt mysigt å se till att sola å bada mycket.

Ge fian en kram från mig.

Lova va rädda om varandra.

Vi ses snart igen gumman.

Många kramar från kajsan

2009-06-12 @ 00:36:07
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0