Piratpartiet vaddå?

Hur kan Sverige vara så jäkla opolitiskt och själviskt att vi skickar Piratpartiet till Bryssel för att representera Sverige? Visst att alla partier någon gång har startats med en grund på en enda enskild fråga, men att representera ett land när allt man tagit ställning till är att man vill legalisera fildelning måste vara ett stort fucking jäkla skämt! Kom igen.. Ge det några år, låt de ta ställning till politiska frågor innan de skickas till Bryssel. Vi fajtas väl för en bättre värld, med frågor som rör arbetsmarknaden, miljön och fattigdom. Inte fasen lär de andra länderna vara intresserade av att ladda ner musik när deras folk svälter...

Bra där Sverige! Vi har grävt vår egen grav. Jag ska härmed avslöja att jag utvandrar från Sverige vilken dag som helst nu.
Och ni som inte röstade igår för att ni var för lata: Fyy på er, ni behöver för övrigt inte klaga på att piratpartiet sitter där de sitter nu.

Tove är så jäkla bitter på detta tröga land...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra Tove, jag håller fullt och helt med dig älskling! /skoogi

2009-06-08 @ 21:16:36
Postat av: Emma

Dem som rösta pirat tror jag inte bryr sig ett dugg, handlar nog mest om att folk vill att regeringen ska se att man säger ifrån, att man e trötta på skiten, därav har väl sverigedemokraterna kommit så långt dem gjort också! Därför d kommer in såna här enfråge partier hela tiden. O dem kommer ju in, så nåt fel är d! Personen dem ska skicka till Bryssel, en ung tjej, student, vanlig människa... inte någon med skyhög lön som sitter o tittar ner på folk, d kan jag tycka e rätt gött. Rösta inte själv på dem, men känner många som gjort, o förstår dem! Privatliv är en rättighet!

2009-06-09 @ 00:42:16
URL: http://giapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0