Min dator har kraschat...

Min dator gjorde det väldigt lägligt att krascha nu när jag skulle lägga in bilder på mig och min stora ryggsäck.. Jag testar just nu ett restart program, om det inte funkar inom den närmaste timman blir det ingen bild.. (Detta är morsans dator för er som är tröga).

Kan ändå meddela er att mitt plan går klockan 21.00 från arlanda, där jag ska möta upp Robin, som jag aldrig tröffat förut. (Sofias kompis, pojkvän), som jag sagt ska vi alla fyra resa runt i Afrika.
 Första en, två nätterna kommer jag och Fia sova hos hennes värdfamilj, då får jag se hur hon bor och vad hon gör där, är jätte nyfiken. Sen åker vi på safari en heldag. Kostar 3000 svenska kronor, så jag antar att det är det bästa safarit vi kan hitta i Tanzania.
 Kilimanjaro första etappen står också på schemat. Vi ska även besöka en stad, vars namn jag glömt.
Sista veckan blir det Zanzibar (paradiset på jorden tydligen). Solsemester och turistturer.

Kommer försöka uppdatera i min blogg om det går. Jag vet att det finns internet i Sofias stad. Kan försöka föra över bilder, men det är tveksamt om det går.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: kajsan

låter härligt ha så roligt gumman pussar

2009-06-13 @ 17:17:05
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0