Ville bara meddela..

Ville bara meddela att Jersey aldrig testat poppers nykter, (ni vet väl vad det egentligen är till för)? Fast här tar folk det mest för att man skrattar skiten ur sig när man sniffar det.
Om det är någon som inte testat det kan jag säga att man kan köpa det i sexshoppen och det är laglit här (och även i sverige, men det säljs inte där).
Å ja, jag har testat det ett antal gånger. Å ja, det är apskoj. Själva ruset är på några sekunder och man kan inte göra annat än att garva. Å ja, man förstör hjärncellerna. Därför avstår jag helst.

Men till saken, Jersey hade aldrig testat det nykter. Så gissa vad det första han gjorde när han vaknade?
Folk är ju hopplösa här...

Kommentarer
Postat av: Mamma Lotta.

Tove, jag hoppas att du tar det lugnt! Du gör inga dumheter! Kram!

2009-07-13 @ 13:06:20
Postat av: Emma

Haha nee men Tove så kan man inte skriva så morsan ser :P Vet du förresten det detaljerade syftet med Poppers, fick veta d i år, hehe bögsex ;P Aja, love it anyways! Hoppas du har d bra!

2009-07-13 @ 21:56:21
URL: http://giapanda.blogg.se/
Postat av: kajsan

ja tove tadet lungt annars blir kajsan orolig.

Saknar dej

2009-07-14 @ 00:11:58
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0