Toves uppror mot någon..

Tove är arg. Riktigt arg. Förbannad är nog rätt ord här. Tyvärr kan jag ju inte berätta Vad eller vem jag är förbannad på. Men något i hennes planer är ändrade och detta gör att hon nu sitter och grubblar på hur hon ska hantera situationen. Den normala lösningen i just detta specifika fall är väl att dra utomlands en längre tid och skita i allt här hemma, eller i alla fall det som har blitt ändrat i hennes planer.

Tove reagerade idag med att inte grubbla utan istället ge sig ut ensam på stan och shoppa gärnet och dessutom i sin ilska gjorde hon uppror i form av tre extra hål i öronen! Över 2000 spänn bortkastade på en ny uppsättning kläder och ett par skor, dessutom passade hon på att införskaffa sig ett busskort. Händigt och bra.

Jag ska strax börja arbeta på mitt inlägg där jag ska sammanfatta min resa. Spännande?


Kommentarer
Postat av: Emma

vad har hänt?

2009-07-07 @ 20:36:03
Postat av: kajsan

bra att du shoppade idag vännen,det brukar alltid kännas bättre med lite nya kläder :)

Vill se hålen i öronen,kan du inte lägga utt en bild? :) :)

Skulle vara kul å se :)

puss

puss

pussar.

Ps kolla in min blogg har köpt ny bilklädsel till bilen :)

det e så fint,det blev som en hellt ny bil hihihih

2009-07-07 @ 21:33:54
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0