Tove är inte hemma

Jag lovade ju er att jag skulle avslöja någonting idag. Ursäkta den dåliga uppdateringen de senaste dagarna föresten, det har vart full fart på mig.
Det kom sig nämligen så att jag som skulle ha arbetat full tid på mitt jobb i sommar. Men det raserade, med ny anställd så fick jag gå tillbaka tillen eller två dagars arbete i veckan. Vad får jag ut av det? Jag blev ganska trött på det. Inte fasen tänker jag sitta inne hela sommaren, pank, och invänta dagarna jag får jobba. NEJ TACK. Så för fyra dagar sedan gick jag fram till min chef och sa upp mig.

Bra lösning Tove.

Efter att jag sagt upp mig tog jag mig ned på stan och köpte sista biljetten till Rhodos. Och igår åkte jag hit. Nu sitter jag hemma hos Jersey och vi har käkat ost.
Det blev lite mycket fest igår, karatefylla, men så är det alltid första kvällen här. Så idag tar vi det bara lungt, ska ta mig till Power Juice senare också. Sedan blir det nyktert ikväll, får se vad man hitter på.

Så det kom lite som en chock för mig också att jag skulle resa hit igen, för att inte tala om min oroliga morsa. Till henne kan jag väl säga att Jersey aldrig skulle låta någon kröka ett hårstrå på mitt huvud. Kul att man har sådana vänner.

Har hittat lägenhet och rumskamrat också troligen. Tar tag i det där senare, nu ska det softas och ätas ost.
CIAO SUCKERS

Kommentarer
Postat av: kajsan

låter härligt vännen bra att jörsey är med dig.

ha en riktigt trevlig dag puss å kramar från kajsan

2009-07-12 @ 12:11:14
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0