Igår blidde...

Igår blidde det allt lite party. Jag firade att jag vart nykter en hel dag. (jag pallar inte ens understryka det IRONISKA i det där).

Träffade nämligen mina två älskade engelsmän som tog hand om mig förra året. Så de bjöd mig på öl och babblade på utan stopp.

Ägaren till lägenheten som jag ville hyra är tydligen inte här på ön, så jag ska kolla på några billiga hotell, de brukar hyra ut månadsvis till workers för ett rimligt pris. Kan nog bli nice att bo själv.

Ikväll blir det nyktert igen. Ska dricka power juice och troligen stanna framför datan, kolla på film, äta ost och börja streckläsa tredje boken av STIEG LARSSON. Den andra boken var i princip lika bra som ettan. Lite mycket folk att hålla reda på, men ändå.

Har tyvärr inte använt kameran ännu, men när jag gör det kan ni få se lite fin fina bilder.


Ett meddelande till Roddan:
Varför var du tvungen att gå å dö för? Jag vill att du ska vara här så att vi kan göra bargatan. Saknar RIP

Kommentarer
Postat av: kajsan

låter mysigt å läsa en bok,ska nog åxå börja göra det :)

Fint väder här i svergie har precis komit hem från jobbet :)lite tröt ändå fast ja slutar så tidigt.

Ha en riktig mys dag towie Puss på dej vännen

2009-07-14 @ 14:22:00
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Mamma Lotta

Hej på dig gumman! Har i dag varit på stan med Rosie, shopat lite rea-kläder. Hon och jag ska nämligen åka till Åland i morgon, på 24-timmars kryssning. Det ska bli nice. Äta god mat, dricka olika, goda drinkar m.m. Har du fått napp på något jobb ännu? Ta nu hand om dig, så hörs vi! Puss och Kram/mamma.

2009-07-14 @ 18:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0