Igår blidde det lite shotande mellan barerna

Träffade en gammal arbetskamrat härifrån igår. Maria. Det var faktist skoj att se henne så hon och jag sprang omkring och shotade mellan barerna.
Fast det var ändå en ganska lugn kväll. Minns allt och det var nice. Ikväll blir det inge shotande. Ska bara softa.
Imorgon ska jag försöka flytta ut. Ska bo på något billigt hotell i två veckor, sedan har jag troligen hittat en person som behöver rumskamrat i slutet av månaden. Nice bajs.


en bajsande get.


Kommentarer
Postat av: Fiia

Hej vännen! Kul att höra att du har det bra...är hemma nu,känns så sjukt konstigt...

aja,nu vet du att jag kikat in här iaf!;)

puss

2009-07-16 @ 17:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0