Gårdagen

19 juli 2009.
Igår var det till att arbeta och slita. Eller aa.. slita var väl att ta i. Ganska lungt för att vara lördag. Jag var helt nykter. Förutom att en full äcklig gubbe som pratade svenska och finska å jag vet inte vad (som känner ibrahim, ägaren av African), tvingade i mig en cappuccino shot. Jag sa verkligen "nej, nej, jag dricker inte alkohol idag." Femton gånger typ, men trööögfattad som han var skulle han ändå envisas med att ge mig en sån. Tur att det nästan bara är mjölkskum på/i de där godis shotsen. När han snacka för övrigt så svammlade han, det var bara att nicka och vara glad.. Suck. Tur att man är van.

Jaja. Idag blir det mer jobba. Med tanke på att jag är sjuk i både hals och näsa (och ögon tydligen) kanske man tar sig en whiskey shot för den sakens skull. (Rabies?)

Men peppar peppar nu ska jag fortsätta läsa bok nummer tre i Stieg Larsson serien.
På återseende.


Kommentarer
Postat av: kajsa

krya på dej, vilken fin bild du har blivit brun.

kraaamar

2009-07-19 @ 19:12:23
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0