Varför ändras inte vädret efter humöret?

Toves "jag måste ingenting" värld har nu tagit en akut vändning. Med tanke på att hon sket i att ta kontakt med sina lärare på gymnasiet direkt efter studenten som faktist gett henne fel utgångs betyg, (hon blev lovad GODKÄNT, och allt hon behövde göra var att lämna in några ynka uppgifter, vilket hon gjorde) får hon nu bita i det sura äpplet. Detta var två år sedan...
Om man alltid tänkt tanken "jag ska aldrig mer plugga, om jag vill något så gör jag det ändå" (vilket stämmer), förutom just nu då, då är det ganska enkelt att köra problemen åt sidan och ta tag i det när man är där. Det visade sig att "där" är nu.
Tove körde ned i fördärvet, och fick reda på att hon har etthundra poäng för LITE (på grund av sina före detta glömska, för att inte tala om korkade lärare).  
 Därav fick Tove en klump i magen när hon insåg att hennes tre år på gymnasiet var förgäves, och att hon därför inte kom in på högskolans fotokvälls kurs.


Kunde himlen vart lika deppad som mig idag?

Missförstå mig inte, jag är inte deppad för att jag inte kom in på kursen, bara tanken på att mina tre år var förgäves gör att jag vill ta spaden och gräva min egen grav...

Kommentarer
Postat av: kajsa

lilla gumman jobbigt det där,jag vet hur det känns inge roligt alls.

Hoppas du mår lite bättre nu efter du shoppat :)

Kraaaaam från kajsan

2009-01-15 @ 20:05:54
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: linnea

okej :)

2009-01-15 @ 20:09:51
URL: http://christinalinnea.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha jag har aldrig tänkt på det! Det hade varit perfekt om vädret ändrades efter humöret :)

Det står ju i horoskopböcker att det börja regna när vattumän är ledsna ;)

2009-01-15 @ 20:54:17
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: Anonym

men, hur många vattumän finns det inte?.........damn right.

2009-01-15 @ 21:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0