Tove vill inte vara den andra kvinnan

Idag när jag vandrade förbi skvallerblaskorna i affären slog denna rubrik mig rätt i magen. "Så är vi otrogna, läs läsarnas berättelser". WTF? Ger vi nu ut tips om hur vi är bäst otrogna?

Att vara otrogen är nog det dummaste som finns, och jag kan nog bara räkna på min ena hand hur många av mina vänner som aldrig vart otrogna mot sina partners. Vaddå, har detta gått och blivit värsta inne grejen?
Genom åren har jag insett hur idiotiskt det är att flörta med folk som redan har en partner, sist jag gjorde det var nog två år sedan, och då var jag nog ganska vilsen med mig själv och sökte bekräftelse av allt och alla. Det är inte rätt, och jag vill inte vara den andra kvinnan. Likaså skulle jag aldrig villja att min pojkvän var otrogen mot mig, och jag är en hopplös believer att allt slår tebax mot en själv, (Om jag tar någon annans pojkvän kommer min pojkvän också ta någon annan).

Detta är helt förjävligt, rent ut sagt! Kan människor bara älska varandra och vara glada över att de faktist har någon som älskar dem?
 
Om du inte kan hantera ett förhållande bör du inte vara i ett!


När man var barn kunde man iaf ha fem pojk eller flickvänner utan att någon klagade.
Det var när man inte förstod bättre. Förstår du bättre nu?

Kommentarer
Postat av: Skogslilja

I love that pic!

2009-01-19 @ 22:28:31
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: kajsa

va heregud,jag viste inte att dom skrev sånt i skavller tidningar det e ju hellt SJUKT!!!!! jag hatar skvaller tidningar.

Jo jag håller med det börjar spåra ur.

Håller med otrohet är idiotiskt.

Hur kan man göra så mot än människa bakom ryggen fattar jag inte.

Jo skulle jag veta att killen hadde en tjej skulle jag inte flörta,inte en channs.

Jag skulle bli tokig om jag fick reda på om min kille va otrogen.

Jag tycker inte ens flörta är okej,om man är tillsammans.

Ja kärlek är ibland jobbigt urk.

HIHIHI håller med sara bra bild :)

Pussar från kajsan



2009-01-19 @ 23:44:13
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0