Tove ursäktar sig

Jag måste ursäkta den dåliga uppdateringen för er som läser min blogg religiöst. Men jag har helt enkelt annat att tänka på för tillfället och därav har jag ingen aning om vad jag ska skriva här. Det blir faktist bara tråkiga inlägg om man inte har något roligt att berätta. Så nu ska jag fortsätta drömma och sen kommer jag tebax ikväll när jag vet vad jag ska skriva.
Nu måste jag springa till affären och införskaffa mig mjölk och ägg.

På återseende ikväll som sagt. (Ja men ni får väl hitta något annat att göra medans).


Kommentarer
Postat av: kajsa

hihihi samma här har inget å skriva heller.

pussar

2009-01-19 @ 16:52:10
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0