Top model

Ja, man kan nog kalla mig lite freak när det kommer till vackra människor. Jag har en kan man kalla det "förkärlek" (?) till modeller. Jag tittar inte på Top model för att jag tycker om grälen dessa modeller emellan. Jag tittar för att man lär sig ofantligt mycket om foto, och modellerna är så otroligt vackra! 
 
Kära nån, vissa bloggar läser jag bara för att få titta på personen i fråga. "Tove du är ett freak".
För övrigt har jag ju en dröm om att bli modellfotograf. Söker just nu med ljus och lykta efter en bra fotokurs, eftersom jag inte kom in på högskolan... DAMN! 

Och nu kan jag ju inte göra annat än att fussa (ja jag kom på det ordet själv) in en bild på min modell vän ;).


 
Älskling, tror det är dags att ta nya foton, när får jag styla upp dig och fota like CRAZY igen?
Läs hennes super sköna blogg här.

Kommentarer
Postat av: Skogslilja

höhöhö.. Jo, det var ju aslänge sen vi tog de där bilderna juh! Synd att du jobbar på fredag, annars kunde du ju hängt på upp till agenturen & så kunde vi köra en fotosession på tåget eller nåt ^^

2009-01-13 @ 22:03:02
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: kajsa

sötiz sara puss puss,

snart edet vår då kan ni ut å ta fina vårbilder hihihihih

2009-01-13 @ 22:05:00
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: EmMa

Tjena Tove! Hur går d me nätdejtandet? ;-) Själv tycker jag om att se modellprogram endast för att det är så kul att se kläderna, mode :-) Kan inte hålla med om att modellerna är vackra, visst modeller ska va långa o smala d kan man ta, d e ju inte vanligt "folk", men många av dem i Top Model tycker jag e så gräsligt fula att jag inte fattar d, räcker tydligen att va lång o spinkig... Ha en bra kväll! Räknar dagarna nu, London <3

2009-01-13 @ 22:10:58
URL: http://giapanda.blogg.se/
Postat av: myran

wow va fint du fått i bloggen :)

Tack för titten..

2009-01-13 @ 22:26:18
Postat av: Anonym

Tråkigt att du inte kom in på högskolan!!:(

Åh,jag vill vara med att fota-jag kan fota er,jag vill jag vill!!!men snart åker jag ju........:(

2009-01-15 @ 19:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0