Till ett roligare ämne

Okeeeey, från ett sorgligt (men ändå väldigt viktigt) ämne, byter Tove nu riktning och kör på ett mer harmoniskt inlägg. För strax ska hon entréera (?) drömvärlden, men ville meddela alla bloggers där ute att imorn ska jag väl hitte på något skojigt uppdrag! Såklart får ni även veta mer om mitt dejting uppdrag då.

Hade för övrigt vart skojigt med ett kuddkrig med någon söt intressant galet rockig person just nu. Vill du också få dunen att flyga?
(Kanske borde stå detta i min kontaktannons).


Rock on people.

Tove är en person som vanligtvis är väldigt komiskt inlagt (som inlagt sill?). Men har dock inte haft samma flyt i sina inlägg senaste veckan. Nu kan hon garantera att freaky Tove är tillbaka imorgon. Läs då.

Medans, läs kategorin UPPDRAGET. Kan man ju inte missa om man är minsta lilla som Totovove.

Kommentarer
Postat av: kajsa

hihihi bra det towie,bara ring mig om du har tid i morg när du e på stan.

Har du tid kan vi ta en fika bara hör av dej det vissar sig i morg.

Jag ska då shoppa det e en sak som e säker

Sov så gott nu å dröm om ngt riktigt fint

pussar från barret

2009-01-14 @ 00:45:02
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Ichkebab

Bara att rocka på och ladda upp med en massa kuddar..

2009-01-14 @ 05:13:54
URL: http://metrobloggen.se/Ichkebab
Postat av: melli

riktit skön bild:D flumm så det ska vara haha

2009-01-14 @ 20:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0