Om jag hade en dag kvar att leva...

Dagens uppdrag, ännu något att skriva ned. En lista kan man väl kalla det.


Peppar peppar...

Vaddå ringa och berätta för alla hur mycket jag älskar dem? Om de inte vet det vid det laget måste de ju vara lite efter...

Jag skulle stjäla en polisbil och köra så fort att jag mister körkortet jag inte har.
Jag skulle gå barfota på en gräsmatta.
Studsa på en studsmatta.
Palla äpplen på grannens tomt.
Röka gräs. (Vaddå, jag ska ju ändå dö imorn, peppar peppar).
Klottra ned riksdagshuset med lite ofina ord.  
Jag skulle be Gud om förlåtelse för att min sista dag på jorden blev som den blev, medan jag njuter av min sista glass.
Sen skulle jag... Hoppsan där tog nog dagen slut.

Vad skulle ni ha gjort?
Nyfikna på olika uppdrag, läs kategorin Uppdraget här:
-----------------------> öhumflaxkrupp --> ^_^


Kommentarer
Postat av: Skogsilja

Tjoho, tänkte att det här uppdraget måste ju passa dig som handen i handsken.. eller nåt. men du! Du skulle pussa mig också va?

2009-01-08 @ 22:37:35
URL: http://www.metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: Jenna

Har nån liknande bok, fast uppdrag singel eller nått, vete fan vars jag gömt den har dock inte börjat med den utan har bara kollat igenom uppdragen lite!

2009-01-09 @ 16:12:03
URL: http://jeayl.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hejhej, verkar vara en kul bok det där.

Om jag hade en dag kvar att leva så hade jag nog absolut varit barfota hela dagen, åkt till Göteborg och satt mig på det högsta taket jag kan se tillsammans med mina närmaste vänner och min gitarr. Hade såklart spelat Sedan hade jag helt klart gjort en tatuering, där det kunnat stå någon störtskön låttext och sedan namnen på alla dom som jag verkligen älskar. Självklart hade jag ätit godis hela dagen, för om jag ändå ska dö i morgon så är väl ändå lite fett mitt minsta problem.



Gillar också din idé om att klottra på riksdagshuset. Hihi, det skulle kännas busigt!

2009-01-10 @ 19:08:49
URL: http://zebratouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0