Match.com

Okej, dåså.
Jag fyller just nu i lite uppgifter i min match.com profil, som alltså är dagens uppdrag.
Här är de frågor som jag för tillfället fyller i:

Vad är vackrast på dig:
Jag svarade fötterna, (Jag kan ju inte svara brösten, då drar man väl till sig en del kåta jäklar, men vem tänder på fötter?)

Vad gör du när du ska ha kul?
Tämjer på gränserna.

Rubriken på din profil:
En galen brutta som tämjer på gränserna söker

Berätta lite om dig själv och vad du letar efter:
Jag skulle kunna dra härifrån imorgon om jag fick lust. Därför söker jag någon som inte rädd för att göra bort dig, och du ska inte sitta fast i ditt jobb. Du ska vara äventyrslysten och gärna lite galen och påhittig. Du ska tycka om livet och göra varje dag till ett äventyr!

Med en massa andra roliga och oroliga frågor. Tyvärr kom jag precis fram till (efter timmars av arbete), att de grundlurat mig. Man MÅSTE prenumera för att kunna träffa andra medlemmar. Vaddå gratis i en vecka? Frågan är nu om jag ska byta plejs, eller betala de där 300:- för att kunna "nätdejta". Suck, vad dyrt detta uppdrag blev helt plötsligt.
Tove är nu pissed off och irriterad!

Kommentarer
Postat av: Skogsilja

Haha, nothing is for free honey! & du.. tänjer på gränserna va? inte tämjer.. tror jag ;) puss!

2009-01-11 @ 21:48:05
URL: http://www.metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: kajsa

vaaa neeej!

jag tog bort mig känndes inte rätt.

synd :(

2009-01-11 @ 22:04:03
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Frida

Rena rama rånet för lite nätdejting? Då skulle det nog få vara för min del ;)

2009-01-11 @ 23:46:10
URL: http://fridaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0