Ett litet meddelande

Idag har jag fruktansvärt ont i min rumpa. Men det är väl bara att traska till jobbet i alla fall. Jag känner mig inte hundra idag, skulle hellre krypa ned under täcket och invänta kvällen där. Men så minns jag också att jag inte har något eller någon att vänta på eller med. Trakiskt. Så ikväll händer ingenting, och imorgon blir det jobb, jobb, jobb, med ölserverande till skäggiga gubbar. Jag bokade nämligen upp mig i helgen för att slippa lägga energi på att bortförklara mig om någon vill dra med mig och min ömma rumpa på äventyr. Men ikväll vill jag inte deppa, kanske bio eller slänga ett bowlingklot i fejjan på någon. Någon som är på?
 För övrigt så skippar jag nog dagens uppdrag i brist på energi och ork. Min rumpa är som sagt inte på topp...


Kära nån...

Kommentarer
Postat av: Mr. Snygg-på-Kort-och-Bäst-på-Grimaser

Nu är jag klar med uppdraget Tove! Eller klar och klar, jag har gjort allt förutom att skicka kuvertet till Skatteverket.. Men jag tänkte att, vill du se korten före jag skickar de eller? (Typ som bevis) ;)

2009-01-09 @ 15:08:24
Postat av: Najnaah

Ja, jag måste nog hålla med dig om detta^^

Ha en trevlig fredag!

2009-01-09 @ 17:22:09
URL: http://najnaah.blogg.se/
Postat av: EmMa

Haha, vad har du utövat för aktivitet då? Ingen annan frågar så jag måste ju fråga d uppenbara, då du nämner "rumpont" en del här :-P Tooove ;-D

2009-01-10 @ 00:33:02
URL: http://giapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0