Nej tack!

Jag sitter just nu i soffan och tittar på Sex and the city (brorsan snodde ju den Vänner säsong jag skulle titta på).
Carrie är otrogen mot Aidan med mr Big. Jag hatar otrohet! Jag tror inte att det skulle gå att förlåta om killen man är tillsammans med vänsterprasslar med sitt ex! Usch och fy. Detta påminner mig också om hur mycket jag hatar lögner. Jag försöker alltid hålla mig till sanningen så långt det bara går. Som jag sagt förr, det slår ju bara tillbaka mot en själv. Om jag är ärlig mot andra kommer andra vara ärliga mot mig!
Punkt slut.


Det som är förbjudet är alltid lockande, klarar vi av att stå emot frestelsen?

Kommentarer
Postat av: kajsa

Precis Towe håller med dig otrohet urcha.

Jo det e karma man får tillbaka om man gör ngt dumt.

Puss vännen

2009-02-04 @ 23:07:52
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0