Ursäkta men den här bloggen suger

Här har man det så bra. Sitter och softar på FINN CAFE med Rosita. Dricker en Frappe. Det är nice. Och ja, jag lever. Trotts att jag inte uppdaterar så ofta. Pallar inte. Har tappat intresset för tillfället. Men det kommer säkert upp igen någon dag.

Igår jobbade jag tills klockan var sex på morgonen. Underbart... inte.
Så kommer Rosita inhoppande efter jobbet full och glad och ville ha en kram.

Ibland kommer svenskar och tvivlar på att man faktist arbetar här, pga att man håller en öl i handen. "Ni kan ju inte dricka alkohol på jobbet" säger de. Fatta vad tröga vi är i Sverige. Jag brukar svara "Lyssna, detta är Grekland, detta är mitt jobb, ska vi ta en shot"?

Nu är det grillfest i BIG BROTHER.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0