Tove tycker inte om när döden knackar på

Usch vad den här ön suger ibland alltså. Två snubbar som var här varje år sedan 97, speciellt i African. En av dem var med om en motorcykel olycka här på ön, här om dagen, och dog.
Jag hatar att se de människor jag tycker om här på ön vara ledsna. Typ som min chef Ibbe (som för övrigt är som en farsa för mig här).

Jag kännde inte dem, men jag hatar när man får den där känslan att det kan hända vem som helst när som helst. Därför ska man vara glad för det man har.


The gang.

Kommentarer
Postat av: kajsan

ja urch tråkigt när sånt händer,livet är så oretvist ibland urcha

2009-08-19 @ 16:36:26
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0