Tove är friad till..

En känd fotbollsspelare från Israel och hans manager är denna vecka här på ön och självklart såg jag till att de köpte det dyraste vi hade i african (vilket resulterade i nytt rekord i min kassa)...

Båda har bett mig komma med dem hem till Israel och gifta mig med dem. De har lovat att jag ska få bo och behandlas som en prinsessa med tjänare och mat framför näsan när jag vaknar på morgnarna. Jag ska få en egen häst och allt annat jag ber om. De ska ge mig pengar så att jag kan resa vart jag vill i världen. Kul.
Frestande.... inte.

Kommentarer
Postat av: kajsan

hahahah då har vi sama problem du å jag :)

Har åxå blivit erbjuden det,det där prinsess pratet känner ja igen hahahaha.

Nja man ska ta det försiktigt,saknar dej lilla towie pussar

2009-08-19 @ 16:35:12
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Fiia

Hehe,inte ens liiite frestande??!;)

väkommen in i klubben föresten, för oss som blivit friade till;P

saknar dig!!pussar

2009-08-20 @ 16:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0