Vem kan klandra personen som hoppade framför tåget?

Idag slutade jag halv fyra på vandrarhemmet där jag nu jobbar för fullt. När jag skulle ta mig hem tog jag mig ingen brottska utan ville se om det gick fortare att gå av vid Mariatorget och hoppa på pendeln i södra.
Men när jag kommer fram till pendel terminalen är den smockad med folk och poliser spärrar spärrarna, så antydligen hade något hänt.  Sedan fick vi reda på att det hänt en olycka på perrongen, och därav blev tågen försenade. Jag antar att någon hoppat framför tåget. Och vem kan klandra någon som vill lämna denna grymma värld....

Känner man att friheten är borta, då kan man inte klandra...

Kommentarer
Postat av: kajsa

hemskt när sånt händer,jo livet är hårt :(

2009-04-15 @ 22:15:25
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0