Detta inlägg handlar om bussar

En sak jag härmed tänker dissa när det kommer till bussar är de där jäkla människorna som tränger sig in i bussen innan man hunnit gå av den. Det hände idag. Två mammor gick på med sina barnvagnar när jag försökte gå ut! Hur smidigt på en skala? Kan de inte vänta tio sekunder så jag hinner gå av bussen? Vad är problemet där? Är det en tävling, "Först på bussen med barnvagnen vinner".

Här är en person jag vill HISSA! Nämligen en busschaufför. Jag har tyvärr glömt hans namn. När allt folk är på bussen säger han i högtalarn "Hej och välkommen till buss blabla, jag heter blabla och ska ta er till blabla. Jag önskar er alla en trevlig resa och en fortsatt trevlig dag". Jag vet inte med er, men att en busschaufför säger något sånt, det hör till ovanligheterna. Men visst har jag blivit på bättre humör, båda gångerna jag hamnat på hans buss! Yääh.


Kommentarer
Postat av: kajsa

ja hysteriskt folk urk,ibland är det skönt å ha bil.

Härligt med såna busschaförer,är någon glad eller trevlig så smittar det av sig.

Sov så gott vännen,hoppas det går bra å jobba i morg.

Pussar

2009-04-18 @ 01:05:04
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0