Time is a bitch.

Jag önskar att tiden kunde gå liiiite fortare. 

Jag har så mycket planer nu över vintern så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Först blir det jobb här hemma några veckor, sedan lär jag och Rosita tjäna pengar någonannanstans. Troligen Norge eller Amerika. OM det blir Norge, lär vi jobba som tusan i tre-fyra månader, och leva så snålt vi bara kan för att sedan dra en sväng till Amerika i början av nästa år. Då blir det bara slappa. Sedan har vi pratat om Ibiza, och lite andra ställen att sticka till. Amerika har jag redan inplanerat i mitt schema då jag ska åka till Californien och hälsa på en kompis som bor där. När detta blir beror på hur de andra res och jobbplanerna går. 

I november ska jag och min barndomspolare ta en sista minuten resa och dra till solen och bara njuta en vecka. Kan ju behövas, eftersom Sverige är så nedrans deprimerande under vintern.

Jag har även planer på att åka iväg till England ett slag, eftersom jag har en del vänner där.
Förhoppningsvis åker jag väl till Norge så jag får ihop tillräckligt med pengar till mina resplaner.

Självklart ligger även Australien höögt upp på min lista av drömresmål. Frågan är hur jag ska få in det i schemat detta halvår?

Antagligen drar jag till Rhodos väldigt, väldigt tidigt nästa år. Kanske redan i februari. Eller vem vet, kanske drar jag mig dit redan imorn... deprimerande...


 Jersey mou.




Kommentarer
Postat av: kajsa

Mycket fint romantiskt kort ler.

2008-10-14 @ 16:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0