En vanlig middag vid familjen Bergmans matbord.

Det var jag, min kära mor, och mina två bröder Tobias ( 21) och Emil (typ 17) som njöt av den goda kycklingen idag. Dock fick jag en del skrattattacker och funderade på hur normalt dessa dialoger egentligen var.

Tobias säger "Va fan, din jävla dumhuvud Emil, du fattar ju ingenting".
Emil "Men ååååh du fattar väl att du aldrig kommer att göra d i alla fall, du kan ju inte spara en krona".
Tobias "Morsan vad skulle du göra om jag kommer hem från jobbet imorn å säger att nu drar jag till Australien"?
Min kära mor: "Jaaadu, jag vet inte".
Emil "hahahaha, skulle du ju aldrig göra i alla fall Tobias".
Jag håller med.
Tobias sjunger "Emil äter bajs, och luktar skiiiiiit".

Kan man göra annat än att sätta maten i halsen? 


Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahaha, du verkar ha en kul familj du!!!

2008-10-20 @ 20:19:54
URL: http://sandralillaparis.blogg.se/
Postat av: Skogsilja

Hehehe, låter som en normal svensk middag det ^^

mamma och jag satt efter lunchen idag när det ringde. mamma: jag är ute. jag: jag med.

Vi lät det helt enkelt ringa. Stackarn som ödslar tid på att ringa oss... :P

2008-10-20 @ 20:55:45
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: kajsa

Hihihi cool familj du har. :)



2008-10-20 @ 22:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0