Sju veckor har gått.

  
Japp, det har faktist gått sju veckor sedan jag drack alkohol senast, och ni undrar förstås hur det gått den här tiden?
Till er kan jag glatt meddela att det har gått riktigt bra. Har inte direkt haft suget efter alkohol över huvud taget. Anledningen till uppehållet berodde ju på min ganska vilda sommar och eftersom jag levt ett ganska ohälsosamt liv sedan jag fyllde arton, ville jag nu hitta andra saker att roa mig med än bara en massa eländigt festande.
För det är ju så, när man festar slutar det ofta i elände och ganska ofta i en redig baksmälla.

Till minne av min lever letade jag fram några av mina gamla partybilder:


Jag och Linnea på bardisken på Down Under.


Power Big Meet 06 blev lite slitet.


Emma + Jag = Röj alá death of our levers.

Men nu är det slut på de här sju veckorna, och jag måste säga att jag verkligen lärt mig att man inte måste vara ute och dricka alkohol varenda vecka. Man kan njuta lika mycket av att hyra film och mysa i soffan. Jag är verkligen inte sugen på den där fyllan, det enda jag är sugen på i så fall är att ta ett glas vin till maten eller en öl på puben.

Så, verkligen lärorikt, och ni vänner trodde aldrig att jag skulle klara det? Tji fick ni!
 

Kommentarer
Postat av: erika

sv: tack så mkt :) jag tycker att din blogg är väldigt fin :)

2008-11-24 @ 21:53:02
URL: http://erikali.blogg.se/
Postat av: Barret

Jajamen tjii fick ni ja e så stolt gumman.:)

Men när du e på grand canaria tycker ja du ska ta ett glass vin till maten det e du värd

kraaam från barret

2008-11-24 @ 22:09:12
URL: http://barrets.bogg.se/
Postat av: Barret

Jajamen tjii fick ni ja e så stolt gumman.:)

Men när du e på grand canaria tycker ja du ska ta ett glass vin till maten det e du värd

kraaam från barret

2008-11-24 @ 22:10:45
URL: http://barrets.bogg.se/
Postat av: Skogsilja

Trodde inte jag? haha. Du har varit superduktig! ;D

2008-11-26 @ 08:07:48
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0