Ett monster tog över min mage

 
Inatt vaknade jag utav att jag hade fruktansvärt ont i magen. Jag trodde i princip att jag skulle dö, men Peppar, peppar ta i trä, jag överlevde. Jag var även väääldigt kissnödig så jag reste mig upp för att gå på dass, men då höll jag på att svimma, pga monstret som tagit över min mage. Jag var tvungen att gå som ringaren i nottre dame för att få blod till huvuet och inte tuppa av. 
När jag vaknade på morgonen var magsmärtan borta, så jag kunde ta mig upp och jobba några timmar på eftermiddagen. 





    

Kommentarer
Postat av: kajsan

Lilla gumman.

Hadde du ätit ngt olämpligt?

Blir orolig det där låter inte bra.

Kanske du får kolla upp magen,kan va magsår.

Tänker på dej puss o kram

2008-11-19 @ 21:08:27
URL: http://barrets.bogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0