Nu tröttnade jag på din blogg Bella...

Nu har farmgången verkligen stigit åt huvudet på allas vår Blondinbella.


Jag såg just på avsnitten av hennes teveblogg, som sänds på teve 400. Där framstår hon ju som en blåst bimbo, medans Nils går brevid henne och ser allmänt stel ut.

"Tänk att jag, genom min blogg, nu har en egen teveshow och får gå på galapremiär med alla kändisar. Man vänjer sig aldrig när alla fotografer frågar vad man önskar sig i julklapp". 

Kära nån, de där kändisarna är ju bara vanliga människor,precis som du. 
 

Nu kan du även se Bellas bästa sminktips i teve.
Snälla Bella, kan du inte bara hålla det i bloggen? I teve framstår du som om allt du bryr dig om är framgång, publicitet och hur du framstår ur andra människors ögon, kan du inte bara vara du? Dessutom är det ganska klart att hon läser ur ett manus, alltså, inte lika mycket levande som i sin blogg.

När hon sedan fick syn på några modeller som blev fotograferade slank denna kommentar ur hennes så perfekt målade läppar, som ni självklart också kan få till med hjälp av hennes sminktips, (för vi alla vill väl vara som Blondinbella)?
"Asså de ser inte ut som vanliga människor, typ aliens från en annan planet som inte vet vad mat är för något".
Jag menar vad vill du ha sagt med det? Sådant skulle du väl aldrig vräkt ut i blondinbella.se?  


Usch Bella. Sluta med de där avsnitten och kör bara din blogg som vanligt! Vi som följt din blogg har redan fått en bild av dig som den du är där, vi vill inte se dig göra bort dig live i teve, där du framstår som en klon av Carolina Gynning, som redan är accepterad i teve, eftersom vi känner henne därifrån.



Nä, nu tröttnade jag på din blogg fortare än jag hann blinka... Det är synd.

Bilden är tagen ur en av aftonbladets artiklar. Klicka på bilden för att komma direkt till den.
 


Kommentarer
Postat av: kajsa

jo jag håller med,jag läste hennes blogg förut men nu har jag trötnat.

Det blir bara för mycket hellt enkelt.

Puss å kraaaaam

2008-12-19 @ 00:04:13
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Fiia

Jo,usch..jag håller verkligen med...nu när jag sett hennes tvblogg känns det som mina "fördomar" mot henne faktiskt besannades,hon är ju verkligen en blåst tjej som tror att hon är något alldeles extra..i sin blogg har hon ju skrivit om hur vuxen hon är men jag måste säga att hon inte alls verkar så vuxen...jag säger bara..HERREGUD vilken patetisk människa!

2008-12-19 @ 11:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0