Bara jag

  
Jag tänkte här och nu dela med mig av mig själv.Trevligt va?
Detta inlägg är tillägnat alla nya människor som strömmar till min blogg för tillfället. Ni kanske kan få en hint av vad jag egentligen bloggar om.

Jag heter som ni kan se, Tove, och det är jag som "författar" den här bloggen. 20 bast fyller jag 17 december (då blir det Partaj vill jag meddela).
Om man frågar mina kära vänner om vem jag är skulle de säkert säga nått i stil med "Ja Tove Tokstolle som utåt sett går mot strömmen och inte bryr sig så mycket om vad människor tycker".
Det är jag det.


Vem vet vad som finns bakom nästa gran?

Hattfreak är jag också, jag kan testa femhundra hattar på en timma när jag vandrar runt på stan, en normal brud i min ålder skulle älska skor lika mycket som jag älskar huvudbonader!
Men min blogg handlar knappast om kläder och smink.. Nej, nej, jag är en skam för mode världen. Här skrivs en massa flabb som jag snappat upp under dagen som jag bara måste få utspel för. Alla mina åsikter kommer ut här. Allt skrivs med en gnutta humor, och jag lovar er massvis med bilder.

Jag kämpar för att gå min egna väg. Jag söker inte berömmelse eller rikedomar, jag tror inte att detta kan göra en människa lycklig. Jag skiter fullständigt i vad Linda Rosing har fyllt tuttarna med.
Jag är jätte rädd för att bli fast någonstans. Ingen kan kedja fast mig vid spisen och säga att det är där jag hör hemma.


Älskar att bara vara mig själv!

Mitt mål med livet är att se de platser i världen som är värda att se!
Jag älskar att resa, och jag är ofta på resande fot, i jakt på nya äventyr!
Därför har jag huvudkategori "Resor".

Något jag önskar är att engagera mig mer i kvinnliga rättigheter utomlands.
Min absolut värsta mardröm är att bli levande begravd....



Jag vet vad vissa människor tänker när ni ser bilderna på min blogg, och jag vill bara klargöra för er att: 
Nej, jag har inte silikon! Skulle aldrig komma på tanken att stoppa in något där. 

Trots att jag gav er en snabbbeskrivning av mig själv här, kanske ni ändå har frågor. 
Det är bara att fråga på! Alla svaren lägger jag ut i bloggen. 

Ciao, kanske ses där ute i den stora vida världen. 
  

 

Kommentarer
Postat av: kajsa

hej vännen

jätte bra inlägg om dej själv.

å jätte fina bilder.

det e alltid roligt å läsa din blogg det e det första jag gör.

sätter på morgon kaffe å läser din blogg på morg:)

du har så mycket livs erfarenhet och mycket kloka ord i bloggen.

man blir glad av att läsa det du skriver.

man borde va mer som du ta vara på livet å uppleva saker.

jag vet många andra som älskar din blogg mina två systrar läser den med :)

fortsät som du gör :)

tycker du e cool vännen.

puss från barret

2008-12-10 @ 23:36:06
URL: http://barrets.bogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0