Drick ett glas vatten samtidigt som du sitter ned och kissar

Jag har fått mitt livs bästa present tror jag... Den har verkligen muntrat upp mig idag. Detta är en helt ny Kategori. 
Tack Fia för en sån personlig present. Läste igenom lite idag, och bara tanken på grejorna man ska göra, gör mig gladare! Känns verkligen som du känner mig Fia. Puss på dig. 

 

"Uppdraget"
Boken som förändrar ditt liv.

Som ni ser, den kommer att färändra mitt liv. Hihi. Ska citera baksidan av boken:
"Den innehåller 189 uppdrag av varierande typ och svårighetsgrad. Genomför ett om dagen och lägg märke till hur saker och ting förändrar dig.
Tävla mot dig själv eller dina vänner, acceptera uppdraget och låt det förändra ditt liv. "

Jag valde ut några egna exempel på hur uppdragen kan se ut.
- Sök på ditt eget namn på internet. Ring, skriv eller maila din namne som bor längst bort i världen.
- Klappa en främling på baken.
- Säg hej till alla du möter på gatan.
- Gå till närmaste museum. Ställ dig framför den fjärde tavlan till vänster när du kommer in i den andra utställningshallen. Stirra på tavlan i en timme.

Tilltalar inte den här boken mig eller vad?
När det kommer till sådana där saker som att "blåsa" med främmande människor är jag ganska blyg. Så jag tror absolut att den här boken kan ändra människors liv till viss del. Utan tvekan.
Så okej. Den här kategorin kommer att vara kul för er också, eftersom jag tycker att ni ska göra samma sak som jag.

Men idag ska jag börja lite enkelt, en liten mjukstart:


Någon annan som tänker börja förändra sitt liv med att dricka ett glas vatten medan du kissar?
  


Kommentarer
Postat av: Fiia

Härligt att höra att jag träffat rätt!

Beställde den där på nätet för flera månader sen faktiskt,var helt bestämd på att du skulle ha den!;)



Du får berätta sen hur det gick med

kiss+drick-uppdraget!;)

2008-12-14 @ 15:47:27
Postat av: kajsa

hihihih vilken fin bok en sån vill jag åxå ha.

ja fian e så snäll.

puss å kraaaam

2008-12-14 @ 16:14:41
Postat av: Camilla

Stå och stirra på samma tavla i en timme var ju sjukt roligt!

2008-12-14 @ 20:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0