Uppdraget

Jag fick idag denna kommentar från Adam:

"mm, tack vare dig så sitter jag här med "uppdraget".. ser framemot många utmanande dagar! ;)".

Gu vad glad jag blev. Haha, den där boken kräver egentligen mer uppmärksamhet än den får.
Jag önskar Adam lycka till med boken och många skojiga äventyr. =).

Amanda sprang  också hon häromdagen runt på stan i jakt efter "Uppdraget."

Tack Fiia för din fina 20 års present.
För övrigt kanske ni tror att jag glömt bort boken, eftersom jag inte utfört något uppdrag de senaste dagarna. Jag får ursäkta mig med att det har vart ganska rörigt nu under julen. 
Men jag sitter just nu och spanar efter ett perfekt uppdrag för ikväll, då jag kan lova rikligt med party med mina brudar. Berättar mer om detta senare. 



Kanske detta uppdrag skulle passa ikväll, när jag ändå är ute bland folk. Dessutom kommer alla att ha druckit alkohol, inklusive jag.. Kanske råkar man ramla utan att ha det i tankarna? 

Får se vad jag hittar för passande uppdrag. 

Läs mer om UPPDRAGET under kategorin UPPDRAGET.
  

Kommentarer
Postat av: kajsa

hihihi ha så roligt va räd om dej

kraaaam från barret

2008-12-25 @ 21:20:19
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: kajsa

Jag kommer inte in på fias blogg :(

Har lösenordet men det e det där med användarnamnet.

Tror hon måste säga det till mig åxå för på min måste man skriva in både lösen & användarnamn för att koma in.

Jag vill ju se hihihihi :)

Har försökt nu hella kvällen men det går inte :(

Aja det ordnar sig hihihihihi kanske min data e störd ler.

Kraaaaam från kajsan.

Be fian kolla upp hur man kommer in :) puss

2008-12-25 @ 21:27:25
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0