Titta på solnedgången

   
Jag har lite problem att välja fotokurs inför 2009. Ni vet.. Jag och mina villjor!
Har hittat ett antal spännande. Det finns en gratis kurs på Södertörns högskola, som är 25 veckor. En kväll i veckan. Men då blir jag fast i Sverige ända till Juni, tänk om jag vill åka härifrån tidigare? Då vill man inte sitta upphängd på en kurs.
Sedan finns det mindre grundkurser, en i Stockholm på fyra kurstimmar, och en i Södertälje på sex kurstimmar. Men båda kosstar en hel del...
Svårt val. Jag får tänka igenom det ordentligt. En kurs på 25 veckor är egentligen något jag är intresserad av, då jag har en lite inre önskan om att få jobba som fotograf.
Några tips?


Lite inspiration.

God natt på er.


Kommentarer
Postat av: kajsa

hmmm svårt det där jadu ta det som du känner mest för.

följ vad hjärtat säger,då brukar det ordna sig.

och om du vill resa så kan du göra det först å sen gå fottokurs :)

det ordnar sig gumman

2008-12-16 @ 01:04:22
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag skulle ta kursen, för om du vill hålla på med det här kan du resa efteråt!

2008-12-16 @ 07:07:41
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0