Skrattretande porträttbilder

Dåså, mina kära vänner. Nu ska ni få se... Ett skratt förlänger livet eller hur?
(okej det är bara bilder på mig, jag kände mig snäll idag)
Enjoy!


Tove hoppar i sängen. På Rhodos.


Tove ser ut som mammas köttbulle. Dags att rulla hemmåt kanske?


Eskimå Tove i farten igen.


Tove petar näsan med en gurka.. Det enkla valet...


Tove försöker likna ett djur. Kanske en padda eller nått?


Tove blev kär i en apa på zoo. Nu försöker hon göra parningsrop. 
 
Ganska skrattretande bilder va? 
Laugh away!
 


Kommentarer
Postat av: kajsa

hahaha störtköna bilder.

du e så rolig vännen.

2008-12-14 @ 22:49:09
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Skogsilja

Haha, klockrent honey! Älskar paddan! Eller vad det var...^^

2008-12-15 @ 00:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0