Radikala möjligheter, jag är kluven...

  
Så mycket möjligheter inför 2009!
Vad man ska göra är bara upp till mig själv... Kanske något radikalt! Hittade bland annat en fotokurs i Stockholm i fyra veckor, för 20 000 kronor. Skulle jag kunna spendera mina "Hej jag är ekonomisk oberoende *öhm, harkel* pengar på det kanske? Skulle nog inte kunna spendera dem bättre, (kursmässigt). Lite svårt att planera in just nu dock, eftersom jag jobbar en hel del...

Föresten, skulle villja väga upp förra inlägget med en lite finare bild.


Ja det är ju inte närbild, men ganska fin ändå?

Fia som tog den på Gran Canaria.
Okej, jag ska nu välja ut dagens uppdrag... Lets se. Skriver mer om det sen då.
Nyfikna? 

Läs gårdagens uppdrag HÄR.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0