Nu ska jag till stan och nissa

Dags att dra sig till stan och köpa julklappar!
Riktigt nissigt. Jag har nu ganska stor klarhet över vad jag ska köpa. Det blir paket till morsan och farsan. Jag och mina brorsor köper nämligen nästan aldrig julklappar till varandra. Vi känner väl att det är lite onödigt att slösa pengar på varandra.
 Sen blir det något litet till mormor och morfar från mig och mina bröder. De vill aldrig ha något, och om vi köper nått så frågar de varför vi slösade pengar på det. Men något litet brukar vi iaf skramla ihop till.


Förra julen, vi fyller paketen under granen, och som ni ser försöker vovven Anders hjälpa till.

Nej dags att nissa nu.
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vad mysigt:)hoppas du hadde det trevligt på stan.

Vilken fin julgran å vilken duktig vove som hjälper till.

2008-12-11 @ 23:16:01
URL: http://barrets.bogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0