Kisspaus i buskarna

Ja ni vet... Nöden har ingen lag. Jag och Angelica kissade i buskarna inatt.
Förutom det så hade vi en sjudundrande kväll ute. Hela jobb gänget (på fem pers), käkade god mat och drack gott. Sedan bar det vidare, för mig Angelica och Sara. Vi träffade Angelicas gamla kärlek ute, och det visade sig även att han hade vart kär i mig en gång i tiden, den ni ;P.
Kul hade vi.
Jag var precis så där lagom berusad. Två glas till av någon alkoholhaltig dryck och jag blivigt klassad som full, nu var det precis lagom. Inget vinglande, bara lagom goda skratt.
Nu väntar ju ni er att ni ska få se några skojiga bilder från kvällen, nej då, jag skulle ju fota med min kamera som jag noggrannt stoppad ned i väskan när jag inser att minneskortet sitter kvar i datorn.. Ni får helt enkelt njuta lite av den här bilden som Sofia tog på Gran Canaria:



   

Kommentarer
Postat av: Fiia

Kul att mina bilder får visas i din blogg!;)

Låter ju som en toppenkväll,vem den där grabben va måste du berätta sen;P

2008-12-21 @ 10:20:21
Postat av: kajsa

heeej hihihihi va roligt,det gör inget att du glömde minnes kortet,jag njöt av fias bild.

synd att ja inte kunde följa med igår men mår dåligt idag vet du hur länge jag sovit?

Jo till 4 faaaaan ångest.

ja låg å kolla på en film inatt det va därför.

hiihihihih nä nu ska jag göa lite nytta ler puss

2008-12-21 @ 16:53:33
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Skogsilja

Hahah, buskarna? Jag såg då inga buskar där ni kissade ;)

2008-12-21 @ 21:06:38
URL: http://www.metrobloggen.se/skogslilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0