Istället för att säga "Hej" ska du idag använda ordet "Yo"

Okej, till dagens uppdrag då.
Amanda är här, hon älskade också Uppdraget boken. Så vi pratade lite och vi ska ju ned på stan.
Därför blir det extra kul med det här uppdraget:



Okej, inga undantag. På msn, telefon och ögon mot ögon. Inga "tja, hallå, eller howdy".
Hoppas jag inte glömmer.
Någon som vågar utmana mig och göra samma sak idag då?
Sätt lite guldkant på vardagen, jag kommer nog att skratta ganska mycket idag i alla fall!
Yo på er.
  

Kommentarer
Postat av: kajsa

hihihih va kul hälsa amanda jo jag märkte det när ja fick ditt medelande hihihihih

2008-12-16 @ 19:53:05
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0