Haha in your face!

  
Efter en lite kortare arbetsdag sitter jag nu vid min kära dator och försöker göra en ny header, vilket inte är det enklaste måste jag säga. Kommer nog dröja ett bra tag innan jag är nöjd kan jag ju meddela...
Sen har jag en vild konversation med min kära vän Sara på msn. Vi pratar om hur bra det går för hennes modellande. Hon är verkligen Suupersnygg! Spana in hennes blogg och se vettja.
Jag bjuder på en bild av mig och min kära vän.



Det är typ "haha in your face" till folk som vart taskiga under skoltiden, som vi alla vet så var det ju knappast en drömtid att vara tonåring och gå i skolan nio år.
Puss på dig Sara du är bäst!
  

Kommentarer
Postat av: Skogsilja

Puss på dig Tove, du är bäst med!

(men jag ser ju fruktansvärd ut på den där bilden! ;O)

2008-12-08 @ 17:55:24
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: kajsan

bra skrivet towis.

ja ja kommer ihåg hur dom behandla sara dom där nykvarns idioterna.

därför edet så skönt å bo i gnesta då man slipper mötta på dom som va elaka.

För om ja mötter dom så vet ja inte va jag gör grrrrr hihihihi

2008-12-08 @ 20:21:47
URL: http://barrets.bogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0