Garderoben - Dagens samtalsämne

Igår var vi ju som sagt ute på axa sport center special juldag. Kvällen var ju helt lyckad. Lite glad i hatten och misslyckat uppdrag, men ändå väldigt skojig.

 
Fia, Sara och jag är redo för en hård natt.

Dock kom den kalabalikartade vändningen på kvällen. 2000 pers. En garderob. Fem garderobiärer. Jag ni kan ju räkna ut resten. Det var som att stå på en rockkonsert där människor tryckte på bakifrån, och trycket blev ju dubbelt upp för dem som var längst fram. Folk hoppade åt alla håll och kanter. Människor skrek. Fulla killar skulle slåss mitt i hela kalabaliken. Vakterna kunde inget göra.
Jag såg ju allt utifrån, eftersom jag kände att jag drogs ifrån mina vänner och gav mitt garderobnummer till mina kompisar som var så snälla att de kämpade för att få tag i jackan.
På rockkonserter vet ni ju att man brukar stadjedajva, det gjorde de här också kan jag ju meddela. Folket pressade undan disken och garderobiärerna stod i ett hörn och kunde bara se på medans människor röjde gärnet bland jackorna.
Inte nog med detta, vi var ju mitt ute i ingenstans, inga bussar och elva samtal väntetid till taxi. Vad har de tänkt då? Att vi ska gå hem...
Vi lyckades iaf ragga tag på taxi på något vänster.




Så ser mina vänner ut trots en tung natt.

Nä kaosliknande slut, men ändå en hellyckad kväll med mina vänner som jag tycker om såå mycket, fasten jag är lite rubbad när jag är full, sorry...
Ps förlåt fia för att jag spillde ut din shot, jag bjuder igen. ;).
  

Kommentarer
Postat av: kajsa

gud va snygga ni e :)

ja tråkigt att det blev så med jackorna.

Jag va orolig för er därför ringde jag.

Tur att ni kom hem illafall.

pussar från kajsan

2008-12-26 @ 18:24:39
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Skogsilja

=)

2008-12-26 @ 19:41:55
URL: http://www.metrobloggen.se/skogslilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0