Freaky friday

Så gårdags kvällen var skoj.
Efter mycket om och men blev det till slut bara jag och Sara som gick ut och tog en öl.
Vilket slutade i en massa pussande och flabbande innan det var dags att sätta sig på bussen hem.









Ja som ni ser vi hade det ganska skojigt.
Jag och Saras gammla klasskompis Dennis utmanade även varandra i "dricka mest ur någons kvarlämnade öl". Å jag vann såklart!Är det bara jag som är freak här i världen eller? På så sätt kom jag fram till gårdagens utmaning utan att ha boken till hands.
 Kan ju även meddela att vi tog ungjefär tjugo pussbilder, så ni kan ju tänka er att folk glodde...
Vad skulle livet vara utan freak som oss?


Kommentarer
Postat av: Fiia

Kul att höra att ni hade det kul,mysigt med massa pussar!;D

2008-12-20 @ 13:52:06
Postat av: kajsa

jag vill åxå med utt ååå va roligt ni ser utt å haft det.

Jag hänger med nästa gång.

nu tråååkar jag här hema fyyyy plus att det e stökigt åxå,hihihihihi

nepp men lovar jag hänger med utt nästa gång. :)

2008-12-20 @ 21:50:45
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0